Eilen illalla meille sitten saapui ihana pieni karvavarvas, Balineesi rotuinen Saimi kissa. Sanna (Saimin kummitäti oli myös mukana hakureissulla.)

Kotiin saapuminen meni hyvin. Vein Saimin ensin kuljetuskopassa vessaan jossa se saikin olla salkkareiden ajan. Myöhemmin otin Saimin syliin niin että olin laittanut koirat makuuhuoneeseen. Saimi tutki sohvaa ja meni sitten sen alle. Päästin koirat olohuoneeseen ja Tytti kiersi sohvaa uin kissa kuumaa puuroa. Helmi ei juuri ollut moksiskaan.

Menimme koirien kanssa nukkumaan, Tytti tuli viereen.Helmi oli sängyn alla ja Saimi sohvan.

 

Aamulla huutelin Saimia ja vastaus kuului sohvasta (niin sohvan sisältä. En muistanut että mulla on vetoketjut siellä alla ja kasaamisvaiheessa oli yksi jäänyt auki. Meni hetki kun otin Saimin sieltä pois ja laitoin vetoketjut kiinni.

Menimme vielä aamupäiväunille sänkyyn minä, Helmi ja Saimi. Tytti sai mennä omaan huoneeseen. Helmi ja Saimi nukkuivat lähes vierekkäin. Vain mun jalka oli välissä.

En usko että Helmin ja Saimin kohdalla tulee mitään ongelmaa. Tytti nyt vahtii Saimin jokaista liikettä. Siksi saakin viettää sitten päivänsä omassa huoneessa mun poissa ollessani.